OVER DE APPARTEMENTEN

We hebben overal aan gedacht

Wij hebben De Vleugel van Overeind zo ontworpen dat de ruimtes van alle gemakken voorzien zijn om verschillende leeftijdsgroepen een thuis te kunnen bieden. Zo is er op de begane grond bijvoorbeeld rekening gehouden met de draaicirkel voor een eventuele rolstoel.
Mantelzorgers en zorgbehoevenden kunnen hier samen wonen, of op zichzelf. U kunt hier ook zonder zorgbehoevende komen wonen. Als mantelzorger kunt u hier wonen als de zorgbehoevende binnen een straal van 20km woont. Op de begane grond is ook een ruimte beschikbaar op aanvraag, geschikt voor diverse mogelijkheden zoals afspraken met uw fysio bijvoorbeeld.

De begane grond

Deze appartementen zijn geheel gelijkvloers en dus rolstoeltoegankelijk. De vloer is voorzien van vloerverwarming, door het hele appartement heen. De keuken is voorzien van diverse inbouw apparatuur (koelkast, inductie kookplaat, afzuigkap, combi-oven en vaatwasser). Alle appartementen zijn van Energie klasse A. De badkamer is voorzien van een toilet, ruime douche en vaste wastafel.
Naast het privé terras kunt u op de begane grond genieten van een gezamenlijke voor en achter tuin (deze tuin is nog in aanleg). Er is voldoende parkeerplek aanwezig op eigen terrein, de parkeerplekken zijn ruim opgezet, om het in en uit parkeren makkelijk te maken.

De eerste verdieping

Op de eerste verdieping bevinden zich de ruime, 4 kamer appartementen met elk een privé balkon. De keuken is voorzien van alle diverse inbouw apparatuur (koelkast, inductie kookplaat, afzuigkap, combi-oven en vaatwasser). Alle appartementen zijn van Energie klasse A. De badkamer is voorzien van een inloopdouche en vaste wastafel, de toilet zit apart van de badkamer in deze appartementen. Zowel de badkamer als het toilet is voorzien van vloerverwarming in deze appartementen.
Het complex biedt verder 2 logies ruimten met een eigen keuken en badkamer, gelegen op de eerste verdieping, deze zijn los bij te huren.

Voor jong en oud

De appartementen kunnen in combinatie, maar ook enkel verhuurd worden. Zo zijn we flexibel om verschillende doelgroepen in hun behoeften te voorzien. Met een moderne keuken en badkamer zijn de woningen geschikt voor zowel starters, (jonge) gezinnen en ouderen.
Je kan hier bijvoorbeeld wonen als iemand in het gezin zorg nodig heeft, zoals een kind, partner of ouder.
Je kan hier ook wonen als je zorg verleent voor iemand in de buurt. Deze zorg hoeft niet familie gerelateerd te zijn.
De thuiszorg zou bijvoorbeeld ook in kunnen houden dat u op regelmatige basis helpen met de boodschappen en of iets huishoudelijks.

Privacy met uw eigen voordeur bij duo-woningen

Op de begane grond zijn er 4 rolstoelvriendelijke 3 en 4-kamer appartementen met elk een eigen voordeur en privé terras.
Op de bovenverdieping bevinden zich 4 ruime, 4 kamer appartementen met elk een privé balkon.

Als u hier komt wonen met uw mantelzorger heeft ieder dus een eigen privéleven en ruimte, zodat u zo lang mogelijk een zelfstandig leven kan leiden. Hierdoor kan de woning ook ingezet worden voor professionele verzorging.

Het Overeindse uitzicht

Alle appartementen, bieden aan zowel de voor als de achterzijde een prachtig uitzicht. De Vleugel van Overeind ligt middenin een landelijke (groene) omgeving, dus denk aan de bloesemtijd, aan de koeien en schapen die in de wei lopen en aan de mooie zonsopkomsten en ondergangen die voor prachtige lucht taferelen zorgen.

Dit alles is te zien zijn vanaf uw privé terras of balkon of vanuit de gezamenlijke tuinen (de voor en achtertuin zijn nog in aanleg).

Extra informatie

In het complex zijn er 2 inpandige fietsenstallingen aanwezig, met de mogelijkheid tot aanleggen van een stroompunt voor het laden van de elektrische fiets.

Alle appartementen zijn voorzien van eigen tussenmeters voor gas, elektra en water. Deze zijn gelegen in meterkasten bij de hoofdingang.
In elk appartement is een technische ruimte, met daarin de CV-ketel, aansluitingen voor wasmachine en/of droger, is er mechanische ventilatie aangesloten naar zowel de keuken, badkamer als toilet, daarnaast is er nog voldoende ruimte voor opslag.

De Plattegrond